۳۳ درصد از تصادفات فوتی آخر هفته در شهر تهران به عابرین پیاده باز می‌گردد 

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: عابران پیاده‌ای که شب‌ها در معابر تردد می‌کنند، پوشش تیره بر تن نکنند.

سرهنگ رابعه جوانبخت رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تصادفات فوتی و جرحی شهر تهران در اواخر هفته بیشتر می‌شود و تحلیل و بررسی آن نشان می‌دهد که جنس تصادفات آخر هفته کمی متفاوت‌تر از آن چیزی است که در طول هفته روی می‌دهد. 

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: ۳۳ درصد از تصادفات فوتی آخر هفته در شهر تهران به عابرین پیاده باز می‌گردد. 

او بیان کرد: خیلی وقت‌ها یک طرف تصادف با عابر موتورسیکلت است و در جایی دیگر خودرو با عابر می‌باشد. 

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: نکته مهم در این تصادفات که بررسی شد این است که در تمام این تصادفات لباس عابران که در این تصادفات فوت شده بودند تیره بوده. 

سرهنگ جوانبخت تصریح کرد: رنگ لباس برای عابران پیاده‌ای که در شب‌ها تردد می‌کنند برای دیده شدن توسط دیگر رانندگان بسیار موثر است و وقتی یک عابر در شب تردد می‌کند و روشنایی آن کم است این رنگ پوشش است که به بهتر دیده شدن شما کمک کرده و از ح. ادث جلوگیری می‌کند. 

او گفت: توصیه ما این است که عابران پیاده‌ای که شب‌ها در معابر تردد می‌کنند از محل‌های روشن‌تر تردد کرده و پوشش تیره بر تن نکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
جناب سرهنگ بجز پیشنهاد افزایش جریمه راننده جهت کاهش آمار فوتی ها چه راهکار دارید ؟ با دستگاه مسوول در انجام وظیفه قصور یا ترک فعل نمودند چه برخوردی میشود ؟
آخرین اخبار